Ваша сила – віра в себе. Ваша свобода – відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності – культура само створення. (А. Смоловик)
Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє!
Самоосвіта 2023-2024н.р. вчителя Діденко І.М.
1.Прийняла участь в дистанційному семінарі « Особливості
викладання природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах в умовах військового
стану» Сертифікат ОПС-2022№3379
2.Прийняла участь XV Науково-практичній онлайн конференції « Проєктування
розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умоваї
воєнного стану»- підвищення кваліфікації в розмірі-0,7кредиту ЄКТС.
3.Прийняла участь в Всеукраїнській онлайн конференції
Новий навчальний рік в умовах воєнного стану: шукаємо відповіді разом. За
темою: « Розвиток патріотичних почутів та національної свідомості в учнів»
Сертифікат № 6372524086758
4.Пройшла підвищення кваліфікації « Учителів географії» з
25.09.2023-11.10.2023р.
На базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР –
75 год.
5. Пройшла підвищення кваліфікації НУШ: Адаптаційний цикл
базової середньої освіти. Курс І . Природнича залузь. На базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР з
06.11.- 11.11.2023р. 30 год.
6. . Пройшла підвищення кваліфікації НУШ: Адаптаційний
цикл базової середньої освіти. Курс І . Громадянська та історична освітня
залузь. На базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР з 30.10.-04.11.2023р. 30 год.
7. Пройшла підвищення кваліфікації НУШ: Адаптаційний цикл
базової середньої освіти. Курс ІІ . Громадянська та історична освітня залузь.
На базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР з 20.11.- 25.11.2023н.р. 30год.
8. Участь в мастер- клас « Грошові знаки як джерела
географічної та культорологічної інформації» МДПУ ім. Б. Хмельницького,
сертифікат 0,2 кредити ЕСТS.
9. Прийняла участь в конкурсі « Учитель року- 2024» в
номінації географія.
Робота з
обдарованими:
1.
Участь в ІІІ
Всеукраїнській історико- країзнавчій конференції учнівської молоді « Військово-
історичні події на теринах України», минуле і сучасність.- виконавець роботи
учениця 9кл. Шовкопляс Тетяна.
2. Участь в Обласному заочному конкурсі наукових рефератів еколого- натуралістичного напрямку за темою « Екологічні проблеми обміління Каховського водосховища» виконавець учениця 9 кл. Маєцька Ксенія- ІІ м.
Звіт
про методичну роботу
вчителя географії за Ісеместр 2022р.
Діденко Інни Миколаївни
«Не буде вогника у Вас –
Вам ніколи не
запалити його у інших»
В.О.Сухомлинський
Завданням вчителя географії сьогодні є
відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити, модернізувати
навчальний процес так, щоб забезпечити його дослідницький, пошуковий характер.
Такий підхід сприятиме розвитку мислення, розумових творчих здібностей учнів.
Дитина психологічно краще готується до сприйняття невідомого, нового для неї, і
це зумовлює не тільки кращі результати в навчанні, а й сприяє формуванню її як
особистості, таких моральних якостей, як цілеспрямованість, наполегливість,
принциповість. На своїх
уроках , ми разом з
дітьми вчимося мислити,тобто
не боятися ризикувати,це пошукова і дослідницька активність
дітей, вміння порівнювати,аналізувати. Діти не бояться
висловлювати свої думки. У своїй педагогічній діяльності
спираюся на слова А.Дістервега: «Учитель повинен свідомо йти в ногу з
сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній». Переді мною,
як учителем, що працює в школі, постійно подає питання: Як же я маю вчити
дітей, щоб сформувати в них всебічно розвинені творчі особистості? Саме це
питання і виводить мене на категорію інноваційних технологій навчання. Я вважаю,що я
повинна на своїх
уроках,виховувати у дітей такі
риси,які будуть необхідні
майбутньому суспільству, вміння
самостійно і критично мислити, бути
творчими,вміти окреслювати
проблеми і вирішувати
їх.
Працюю над
проблемною темою «Формування в учнів навичок самостійної роботи,як засіб
пізнавальної діяльності на уроках географії».
У своїй роботі я активно використовую
різноманітні сервіси:
ü
LearningApps.org.
для узагальнення та систематизації знань учнів на уроці за допомогою
інтерактивних завдань в ігровій формі;
ü
Padlet
– мережевий сервіс для створення електронної стіни, віртуальна
інтерактивна дошка;
ü
Goоgle
– документи, таблиці, форми, презентації та малюнки, блоги;
ü
Kahoot – навчальні ігри, вікторини.
Види творчих
завдань, виконання яких практикую на уроках та в позаурочний час:
індивідуальні та колективні творчі проекти, кросворди за темою, колажі, заочні подорожі.
Усі ці види
завдань спонукають учнів до активної
пошукової діяльності, самостійної роботи з додатковими джерелами, дослідженнями
різних країн,місць,населення.Мотивують до активної участі у суспільному житті
рідного краю. Застосовую технології, які передбачають спільну роботу
всього класу: «мозковий штурм», «навчаючись учись», «мікрофон», «чиста дошка»,
кросворди, робота з документами.
На своїх уроках
використовую міжпредметні зв'язки: з українською та зарубіжною літературою,
географією, математикою, інформатикою, впроваджую STEM- освіту на уроках географії,
Постійно займаюсь самоосвітньою діяльністю:
1.Прийняла участь в дистанційному семінарі « Особливості
викладання природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах в умовах військового
стану» Сертифікат ОПС-2022№3379
2.Прийняла участь XІV Науково-практичній онлайн конференції « Проєктування
розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умоваї
воєнного стану»- підвищення кваліфікації в розмірі-0,7кредиту ЄКТС.
3. Взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному
онлайн-семінарі на тему: « STEM- освіта: Практичний кейс та методичні рекомендації»отримала
практичні і теоретичні знання,підвищила кваліфікацію.) 0,2 кредиту ЄКТС.
4.Прийняла участь в Всеукраїнській онлайн конференції
Новий навчальний рік в умовах воєнного стану: шукаємо відповіді разом. За
темою: « Розвиток патріотичних почутів та національної свідомості в учнів»
Сертифікат № 6372524086758594
5.Взяла участь в ІІІ Міжнародній науково-практичній
онлайн –конференції « Обдаровані діти –скарб нації» Інститут
обдарованої дитини НАПМ України); підвищила
кваліфікацію в розмірі 1,5 кредиту ЄКТС.
6. Прийняла участь в онлайн-конференції «Дистанційне і
змішане навчання в умовах війни»- Свідоцтво «На Урок» №К87-733062
7.Взяла участь науково-практичній конференції «
Інноваційні практики наукової освіти» та надала для публікації доповідь на
тему: « Використання STEM- освіти на уроках географії»
8.Прийняла участь в вебінарі на тему « Цифрова та
інформаційна безпека учасників освітнього процесу закладів освіти під час дії
воєнного стану» КЗ ЗОІППО ЗОР.Проректор з навчально- методичної роботи
Л.Чернікова.(Сертифікат додається)
9. Опублікувала на сайті naurok.com.ua свій авторський матеріал:
А) урок на тему: « Води суходолу,основні річкові системи
материка Північної Америки»
Б) Опубліковувала авторський матеріал «Подорож по рідному
Запорізькому краю»
В)Опублікувала авторський матеріал на тему; «Форми і
методи роботи вчителя географії»
Г)
Опублікувала відкритий урок на тему: « Бразилія-дивовижний материк Південної
Америки»
-
Прийняла
участь в конкурсі « Колосок для ЗСУ»- 10 учнів 7,9,10 кл.
В рамках атестації
показала відкритий урок з географії на тему: «Бразилія-дивовижний
материк Південної Америки»
- Та виховний захід на тему: « Любіть в собі Україну"
Немає коментарів:
Дописати коментар