МОЇ ДОСЯГНЕННЯ


Ваша сила – віра в себе. Ваша свобода – відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності – культура само створення. (А. Смоловик)

 

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.

 

Справжній педагог повинен працювати на майбутнє!


                                        

Самоосвіта 2023-2024н.р. вчителя Діденко І.М.

1.Прийняла участь в дистанційному семінарі « Особливості викладання природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах в умовах військового стану» Сертифікат ОПС-2022№3379

2.Прийняла участь XV Науково-практичній онлайн конференції « Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умоваї воєнного стану»- підвищення кваліфікації в розмірі-0,7кредиту ЄКТС.

3.Прийняла участь в Всеукраїнській онлайн конференції Новий навчальний рік в умовах воєнного стану: шукаємо відповіді разом. За темою: « Розвиток патріотичних почутів та національної свідомості в учнів» Сертифікат № 6372524086758

4.Пройшла підвищення кваліфікації « Учителів географії» з 25.09.2023-11.10.2023р.

На базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР –  75 год.

5. Пройшла підвищення кваліфікації НУШ: Адаптаційний цикл базової середньої освіти. Курс І . Природнича залузь. На базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР з 06.11.- 11.11.2023р. 30 год.

6. . Пройшла підвищення кваліфікації НУШ: Адаптаційний цикл базової середньої освіти. Курс І . Громадянська та історична освітня залузь. На базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР з 30.10.-04.11.2023р. 30 год.

7. Пройшла підвищення кваліфікації НУШ: Адаптаційний цикл базової середньої освіти. Курс ІІ . Громадянська та історична освітня залузь. На базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР з 20.11.- 25.11.2023н.р. 30год.

8. Участь в мастер- клас « Грошові знаки як джерела географічної та культорологічної інформації» МДПУ ім. Б. Хмельницького, сертифікат 0,2 кредити ЕСТS.

9. Прийняла участь в конкурсі « Учитель року- 2024» в номінації географія.

Робота з обдарованими:

1.     Участь в ІІІ Всеукраїнській історико- країзнавчій конференції учнівської молоді « Військово- історичні події на теринах України», минуле і сучасність.- виконавець роботи учениця 9кл. Шовкопляс Тетяна.

2.     Участь в Обласному заочному конкурсі наукових рефератів еколого- натуралістичного напрямку за темою « Екологічні проблеми обміління Каховського водосховища» виконавець учениця 9 кл. Маєцька Ксенія- ІІ м. 










                                                                 Звіт

про методичну роботу вчителя географії за Ісеместр 2022р.

Діденко Інни Миколаївни

 

                      «Не буде вогника у Вас –

                      Вам ніколи не запалити його у інших»                  

В.О.Сухомлинський

       

         Завданням вчителя географії сьогодні є відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити, модернізувати навчальний процес так, щоб забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Такий підхід сприятиме розвитку мислення, розумових творчих здібностей учнів. Дитина психологічно краще готується до сприйняття невідомого, нового для неї, і це зумовлює не тільки кращі результати в навчанні, а й сприяє формуванню її як особистості, таких моральних якостей, як цілеспрямованість, наполегливість, принциповість.   На  своїх  уроках , ми  разом  з  дітьми вчимося  мислити,тобто не  боятися ризикувати,це  пошукова і дослідницька  активність  дітей, вміння порівнювати,аналізувати. Діти не  бояться   висловлювати  свої   думки.         У своїй педагогічній діяльності спираюся на слова А.Дістервега: «Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній». Переді мною, як учителем, що працює в школі, постійно подає питання: Як же я маю вчити дітей, щоб сформувати в них всебічно розвинені творчі особистості? Саме це питання і виводить мене на категорію інноваційних технологій навчання. Я  вважаю,що я  повинна  на  своїх  уроках,виховувати  у  дітей такі  риси,які  будуть  необхідні  майбутньому суспільству, вміння  самостійно і  критично  мислити, бути  творчими,вміти  окреслювати проблеми  і  вирішувати  їх.

    Працюю над проблемною темою «Формування в учнів навичок самостійної роботи,як засіб пізнавальної діяльності на уроках географії».

У своїй роботі я активно використовую різноманітні сервіси:

ü    LearningApps.org. для узагальнення та систематизації знань учнів на уроці за допомогою інтерактивних завдань в ігровій формі;

ü    Padlet – мережевий сервіс для створення електронної стіни, віртуальна інтерактивна дошка;

ü    Goоgle – документи, таблиці, форми, презентації та малюнки, блоги;

ü    Kahootнавчальні ігри, вікторини.

Види  творчих  завдань, виконання яких практикую на уроках та в позаурочний час: індивідуальні та колективні творчі проекти, кросворди за темою, колажі, заочні подорожі.

Усі ці види завдань  спонукають учнів до активної пошукової діяльності, самостійної роботи з додатковими джерелами, дослідженнями різних країн,місць,населення.Мотивують до активної участі у суспільному житті рідного краю. Застосовую технології, які передбачають спільну роботу всього класу: «мозковий штурм», «навчаючись учись», «мікрофон», «чиста дошка», кросворди, робота з документами.

На своїх уроках використовую міжпредметні зв'язки: з українською та зарубіжною літературою, географією, математикою, інформатикою, впроваджую STEM- освіту на уроках географії,

Постійно займаюсь самоосвітньою діяльністю:

1.Прийняла участь в дистанційному семінарі « Особливості викладання природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах в умовах військового стану» Сертифікат ОПС-2022№3379

2.Прийняла участь XІV Науково-практичній онлайн конференції « Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умоваї воєнного стану»- підвищення кваліфікації в розмірі-0,7кредиту ЄКТС.

3. Взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі на тему: « STEM- освіта: Практичний кейс та методичні рекомендації»отримала практичні і теоретичні знання,підвищила кваліфікацію.) 0,2 кредиту ЄКТС.

4.Прийняла участь в Всеукраїнській онлайн конференції Новий навчальний рік в умовах воєнного стану: шукаємо відповіді разом. За темою: « Розвиток патріотичних почутів та національної свідомості в учнів» Сертифікат № 6372524086758594

5.Взяла участь в ІІІ Міжнародній науково-практичній онлайн –конференції « Обдаровані діти –скарб нації» Інститут обдарованої дитини НАПМ України); підвищила кваліфікацію в розмірі 1,5 кредиту ЄКТС.

6. Прийняла участь в онлайн-конференції «Дистанційне і змішане навчання в умовах війни»- Свідоцтво «На Урок» №К87-733062

7.Взяла участь науково-практичній конференції « Інноваційні практики наукової освіти» та надала для публікації доповідь на тему: « Використання STEM- освіти на уроках географії»

8.Прийняла участь в вебінарі на тему « Цифрова та інформаційна безпека учасників освітнього процесу закладів освіти під час дії воєнного стану» КЗ ЗОІППО ЗОР.Проректор з навчально- методичної роботи Л.Чернікова.(Сертифікат додається)

9. Опублікувала на сайті naurok.com.ua свій авторський матеріал:

А) урок на тему: « Води суходолу,основні річкові системи материка Північної Америки»

Б) Опубліковувала авторський матеріал «Подорож по рідному Запорізькому краю»

В)Опублікувала авторський матеріал на тему; «Форми і методи роботи вчителя географії»

 

Г) Опублікувала відкритий урок на тему: « Бразилія-дивовижний материк Південної Америки»

                  

-        Прийняла участь в конкурсі « Колосок для ЗСУ»- 10 учнів 7,9,10 кл.

В рамках атестації показала відкритий урок з географії на тему: «Бразилія-дивовижний материк Південної Америки»

-        Та виховний захід на тему: « Любіть в собі Україну"































                                                                       



                                                              




                                Поповнення  скарбнички  2022 року в умовах воєнного стану












































 ДРУКУВАННЯ " Мій  авторський матеріал"

                                                     
                                                     " Форми та методи навчання "



 " Подорож по рідному Запорізькому краю "



                                           Урок на тему: " Води суходолу,основні річкові системи материка Північна  Америка"








Немає коментарів:

Дописати коментар