Підручник онлайн Географія 8 клас
(ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ)
Для зручності Контрольну розміщую на початку сторінки!(натискаємо к-р)
Дата: 19.05-21.05.20.
Тест виконується один раз. Зверніть на термін виконання.
Виконати до: 22 Травня 12.00.год.
___________________________________________________________________
Доброго дня! Я Вас вітаю! Починаємо працювати.
17.03.Тема:Густота та кількість населення на Україні.
-Яка кількість населення на Землі?( майже 8 млрд.)
-Спробуй уявити своє родовідне дерево,воно збільшується чи зменшується?
-Які причини на ваш погляд,можуть впливати на чисельність населення?
В Україні кількість населення на 2015 рік-42.8 млн.осіб.
Перепис населення проводять-1 раз на 10 років.
Демографічний вибух-це різке збільшення населення.
Демографічна криза-це різке зменшення населення.
Домашнє завдання: &52 (прочитати) переглянути відео,записати стислий конспект.
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 19.03.
____________________________________________________________
19.03 Тема: Тривалість життя.Механічний,природний рух населення.
Середня тривалість життя в різних країнах:
-Низькорозвинені країни-35-40р.
-Країни Африки- 50-55р.
-Японія,Італія- 73р.
-Україна чоловіки-72р.
жінки-76р.
Перегляньте відео механічний рух населення!
Відео Природний рух населення!
(ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ)
Для зручності Контрольну розміщую на початку сторінки!(натискаємо к-р)
Виконати до: 22 Травня 12.00.год.
___________________________________________________________________
17.03.Тема:Густота та кількість населення на Україні.
-Яка кількість населення на Землі?( майже 8 млрд.)
-Спробуй уявити своє родовідне дерево,воно збільшується чи зменшується?
-Які причини на ваш погляд,можуть впливати на чисельність населення?
В Україні кількість населення на 2015 рік-42.8 млн.осіб.
Перепис населення проводять-1 раз на 10 років.
Демографічний вибух-це різке збільшення населення.
Демографічна криза-це різке зменшення населення.
Домашнє завдання: &52 (прочитати) переглянути відео,записати стислий конспект.
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 19.03.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
19.03 Тема: Тривалість життя.Механічний,природний рух населення.
-Низькорозвинені країни-35-40р.
-Країни Африки- 50-55р.
-Японія,Італія- 73р.
-Україна чоловіки-72р.
жінки-76р.
Перегляньте відео механічний рух населення!
Відео Природний рух населення!
1.В зошит записати див.вище.(середня тривалість життя)
2.Природний рух ділиться:народжуваність,смертність,одруження,розлучення.
3. Механічний рух, його поділ: міграція, еміграція, іміграція.
Міграція-це переміщення населення в межах своєї країни.
Еміграція-це виїзд з країни.(на постійне чи тимчасове проживання)
Іміграція-це в'їзд іноземців до країни.
Міграція-це переміщення населення в межах своєї країни.
Еміграція-це виїзд з країни.(на постійне чи тимчасове проживання)
Іміграція-це в'їзд іноземців до країни.
Д/з: &49 законспектувати; за допомогою інтернет ресурсів, скласти діаграму тривалість життя; &51 записати визначення(природний рух,міграції,еміграції іміграції). Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 31.03
__________________________________________________________________
Виконати до 31.03
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Доброго дня! Я Вас вітаю! Починаємо працювати далі з 30.03-03.04.2020р.
ІІ -Блок Завдань:
31.03.Тема:№1" Урбанізація причини,що її зумовлюють" ; "Мегаполіси"
Сан-Паулу, Бразилія
Це одне з найбільших міст країни. До того ж, це місто з найбільшою кількістю населення. На площі 1,5 тисячі квадратних кілометрів проживають понад 12 мільйонів людей. Вольовий, вічно живий і невтомний Сан-Паулу відображається у девізі: “Не мною керують, а я керую!”. І це дійсно показник того, як тут живуть місцеві жителі. У змішуванні різних архітектурних стилів, форм і культур створюється неповторна картина.
Переглянте відео!
Мегаполіс Сан-Паулу (Бразілія)
Домашнє завдання: &53 стр.258-262 (прочитати) заповнити в зошит таблицю стр.263
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 02.03.
____________________________________________________________________
02.04.Тема №2 : " Вплив урбанізації на розселення населення"
Урбанізація – це глобальний процес міграції населення з сільської місцевості в міську, що в підсумку призводить до стрімкого зростання міст. Сам термін «Урбанізація», походить від латинського слова «urbanus», що буквально перекладається як: міський.
Тільки за останні 30 років частка міського населення в Україні зросла в 2,2 рази та становила на кінець ХХ ст. близько 70% загальної чисельності населення. До 1918 р. країна була аграрною і в містах проживало 18% населення. Інтенсивна урбанізація в Україні розпочалася в 1926-1939 рр., коли було взято курс на індустріалізацію народного господарства. За ці 13 років чисельність міського населення зросла в 2,4 рази. За 1940-1970 рр. вона зростала вже значно нижчими темпами, бо за 30 років вона збільшилось в 1,9 рази. З середини 50-х рр. ХХ ст. почався новий етап інтенсивного зростання кількості міст і чисельності міського населення в Україні.
Домашнє завдання :&54 стр.(264-269) виконати стр.269 таблиця15.
за допомогою інтернет ресурсів заповнити мегаполіси світу.
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 04..04.
____________________________________________________________
Це одне з найбільших міст країни. До того ж, це місто з найбільшою кількістю населення. На площі 1,5 тисячі квадратних кілометрів проживають понад 12 мільйонів людей. Вольовий, вічно живий і невтомний Сан-Паулу відображається у девізі: “Не мною керують, а я керую!”. І це дійсно показник того, як тут живуть місцеві жителі. У змішуванні різних архітектурних стилів, форм і культур створюється неповторна картина.
Переглянте відео!
Домашнє завдання: &53 стр.258-262 (прочитати) заповнити в зошит таблицю стр.263
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 02.03.
____________________________________________________________________
02.04.Тема №2 : " Вплив урбанізації на розселення населення"
Урбанізація – це глобальний процес міграції населення з сільської місцевості в міську, що в підсумку призводить до стрімкого зростання міст. Сам термін «Урбанізація», походить від латинського слова «urbanus», що буквально перекладається як: міський.
Тільки за останні 30 років частка міського населення в Україні зросла в 2,2 рази та становила на кінець ХХ ст. близько 70% загальної чисельності населення. До 1918 р. країна була аграрною і в містах проживало 18% населення. Інтенсивна урбанізація в Україні розпочалася в 1926-1939 рр., коли було взято курс на індустріалізацію народного господарства. За ці 13 років чисельність міського населення зросла в 2,4 рази. За 1940-1970 рр. вона зростала вже значно нижчими темпами, бо за 30 років вона збільшилось в 1,9 рази. З середини 50-х рр. ХХ ст. почався новий етап інтенсивного зростання кількості міст і чисельності міського населення в Україні.
Домашнє завдання :&54 стр.(264-269) виконати стр.269 таблиця15.
за допомогою інтернет ресурсів заповнити мегаполіси світу.
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 04..04.
____________________________________________________________
Доброго дня! Я Вас вітаю! Починаємо працювати далі з 06.04-10.04.2020р.
ІІІ-Блок Завдань:
07.04. Тема:Етноси .Мовні сім'ї.
Етнос-в перекладі означає "народ,плем'я"
Таблиця мовні сім'ї
Домашнє завдання:&55 (стр294-296) запишіть в зошит таблицю "мовні сім'ї"
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 09.04.
__________________________________________________________________
09.04. Тема: Однонаціональні та багатонаціональні країни.
Домашнє завдання :&55 записати таблиці на блозі в зошит,стр.299 записати(запам'ятай) виконати до 14.04.
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
______________________________________________________________
14.04. Тема:Етнічний склад населення України.
Етнос-це (люди,народ,нація)
Геноцид-це свідоме знищення людей.
Етноцид-це знищення культури етносу.
Народ-це біологічна едність,поєднана кровними ,біологічними зв'язками.
Нація-утворюється історично з етносу.
найпоширені мови світу:-китайська
-англійська
-іспанська
-російська
-французька
-арабська
Український народ ділиться за етнічними групами:
- Литвини ,Пінчуки,Поліщуки,Бойки,Гуцули,Лемки,Подоляни,Черкаси.
Гра "Намалюй сторони горизонту"
________ малюємо стрілочками.
1.мандруємо на Пн.
2.завертаємо на Сх.
3.спускаємось на Пд.
4.на Зх
5.піднімаємось на Пн.
6.потім повертаємо на Пн.Сх.
7.спускаємось на Пд.Сх
(Який малюнок у вас вийшов ?намалюйте )
Домашне завдання: &56 прочит. в зошит запишіть дату,тему,конспект уроку.
За допомогою інтернету опишіть на вибір одну укр.групу.(бойки,гуцули,лемки)
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 16.04.
____________________________________________________________
16.04. Тема:Релігія,як явище культури. Світові релігії.
1.Пригадаємо вивчення з попередньої теми.
- Чи можуть прізвища людини свідчити про національну приналежність його носія?
- Представники яких національностей мешкають у вашому населеному пункті?
- Як ви думаєте?Навіщо державі робити раз на 10 років,перепис населення?
Релігія-від латинського"набожність""святиня"
Ранні прояви релігії: Магія,тотенізм.фетишизм.
Релігія ділиться на групи:
-християнство(це православна,протестанська,католицька віра)
- іслам(мусульмани)
- Буддизм
Перегляньте відео!Воно допоможе вивчити тему!
Домашне завдання: &57 прочит. в зошит запишіть дату,тему,конспект уроку.
За допомогою інтернету опишіть на вибір одну світову релігію.(Або буддизм,іслам,або християнство)
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 21.04.
__________________________________________________________
21.04. Тема:Трудові ресурси.Економічно активне населення.
Трудові ресурси-це частина населення,що має фізичні і духовні здібності,та приймає участь в праці.
До трудових ресурсів відносяться:
-здорові люди працездатного віку;
-підлітки та пенсіонери,які працюють;
- інваліди ІІІ групи;
До трудових ресурсів не відносяться:
-пенсіонери,які не працюють;
-домогосподарки;
-інваліди І та ІІ групи;
-безробітні;
- люди позбавлені волі;
Економічно активне населення-це населення,яке пропонує свою робочу силу
для виробництва товарів і послуг.
А зараз пограємо в гру і повторимо домашнє завдання"Світові релігії" (нажати силочку)
https://learningapps.org/2708934
Перегляньте відео "Трудові ресурси"
Домашне завдання: &58 стр.(285-288)прочит. в зошит запишіть дату,тему,конспект уроку.
стр.286 (запам'ятай ! запиши в зошит таблицю)
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 23.04.
___________________________________________________________________
23.04. Тема:Зайнятість населення.Підготовка до перевірки знань.
Зараз пограємо в гру, натисни на ТУТ .
Перегляньте відео по темі"Зайнятість населення"
Домашне завдання: Повторити &50-58 (підготуватися до т.о.)
Перегляньте всі відео на блозі.
____________________________________________________________________
28.04.
30.04. Тема: Адмініатративний центр Запорізької області
Територія області займає 27,2 тис. кв. км, що становить 4,5% території України. Протяжність із півночі на південь становить 208 км, а зі сходу на захід – 235 км. Від м. Запоріжжя до столиці України м. Києва: залізницею - 715 км, шосейними дорогами - 618 км.
Умовно область поділяється на три природно-сільськогосподарські зони: зону степу (50,8%), степну посушливу (34,8%) та сухостепну (14,4 %) зони.
Природно–кліматичні умови дозволяють вирощувати в області майже всі сільськогосподарські культури, отримуючи високі врожаї.
Клімат – помірно-континентальний, характеризується чітко означеною посушливістю. Середньорічні температури: літня + 22 С, зимова - 4,5 С. На рік у середньому припадає 225 сонячних днів, рівень опадів становить 448 мм. Такі кліматичні умови максимально сприяють розвитку сільського господарства, курортів та туризму.
Для області характерний рівнинний ландшафт. Ґрунти переважно чорноземні. Природні ресурси багаті і різноманітні. У регіоні знаходяться значні запаси залізної й марганцевих руд, гранітів. Частка регіону в сумарних запасах мінеральної сировини в Україні складає: пегматит – 88,06%, апатит – 63,42%, марганцева руда – 69,1%, вторинні каоліни – 22,9%, вогнетривкі глини – 8,6%.
Домашне завдання: Виписати цікаві факти про Запорізьку область.
Виконати до 05.05.
____________________________________________________________________
05.05. 07.05. Тема: Історія винекнення міста Запоріжжя.
Назва міста пов'язана з будуванням 1770р. Олександрівської фортеці.
ІІІ-Блок Завдань:
07.04. Тема:Етноси .Мовні сім'ї.
Етнос-в перекладі означає "народ,плем'я"
Таблиця мовні сім'ї
Домашнє завдання:&55 (стр294-296) запишіть в зошит таблицю "мовні сім'ї"
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 09.04.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
09.04. Тема: Однонаціональні та багатонаціональні країни.
Домашнє завдання :&55 записати таблиці на блозі в зошит,стр.299 записати(запам'ятай) виконати до 14.04.
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
______________________________________________________________
______________________________________________________________
14.04. Тема:Етнічний склад населення України.
Етнос-це (люди,народ,нація)
Геноцид-це свідоме знищення людей.
Етноцид-це знищення культури етносу.
Народ-це біологічна едність,поєднана кровними ,біологічними зв'язками.
Нація-утворюється історично з етносу.
найпоширені мови світу:-китайська
-англійська
-іспанська
-російська
-французька
-арабська
Український народ ділиться за етнічними групами:
- Литвини ,Пінчуки,Поліщуки,Бойки,Гуцули,Лемки,Подоляни,Черкаси.
Гра "Намалюй сторони горизонту"
________ малюємо стрілочками.
1.мандруємо на Пн.
2.завертаємо на Сх.
3.спускаємось на Пд.
4.на Зх
5.піднімаємось на Пн.
6.потім повертаємо на Пн.Сх.
7.спускаємось на Пд.Сх
(Який малюнок у вас вийшов ?намалюйте )
Домашне завдання: &56 прочит. в зошит запишіть дату,тему,конспект уроку.
За допомогою інтернету опишіть на вибір одну укр.групу.(бойки,гуцули,лемки)
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 16.04.
____________________________________________________________
16.04. Тема:Релігія,як явище культури. Світові релігії.
1.Пригадаємо вивчення з попередньої теми.
- Чи можуть прізвища людини свідчити про національну приналежність його носія?
- Представники яких національностей мешкають у вашому населеному пункті?
- Як ви думаєте?Навіщо державі робити раз на 10 років,перепис населення?
Релігія-від латинського"набожність""святиня"
Ранні прояви релігії: Магія,тотенізм.фетишизм.
Релігія ділиться на групи:
-християнство(це православна,протестанська,католицька віра)
- іслам(мусульмани)
- Буддизм
Перегляньте відео!Воно допоможе вивчити тему!
Домашне завдання: &57 прочит. в зошит запишіть дату,тему,конспект уроку.
За допомогою інтернету опишіть на вибір одну світову релігію.(Або буддизм,іслам,або християнство)
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 21.04.
__________________________________________________________
__________________________________________________________
21.04. Тема:Трудові ресурси.Економічно активне населення.
Трудові ресурси-це частина населення,що має фізичні і духовні здібності,та приймає участь в праці.
До трудових ресурсів відносяться:
-здорові люди працездатного віку;
-підлітки та пенсіонери,які працюють;
- інваліди ІІІ групи;
До трудових ресурсів не відносяться:
-пенсіонери,які не працюють;
-домогосподарки;
-інваліди І та ІІ групи;
-безробітні;
- люди позбавлені волі;
Економічно активне населення-це населення,яке пропонує свою робочу силу
для виробництва товарів і послуг.
А зараз пограємо в гру і повторимо домашнє завдання"Світові релігії" (нажати силочку)
Перегляньте відео "Трудові ресурси"
Домашне завдання: &58 стр.(285-288)прочит. в зошит запишіть дату,тему,конспект уроку.
стр.286 (запам'ятай ! запиши в зошит таблицю)
Завдання присилаємо на вайбер
067 777 03 13 або електронку DidenkoInna07@gmail.com
Виконати до 23.04.
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
23.04. Тема:Зайнятість населення.Підготовка до перевірки знань.
Зараз пограємо в гру, натисни на ТУТ .
Перегляньте відео по темі"Зайнятість населення"
28.04.
Зараз пограємо в гру, натисни на ТУТ .
Перегляньте відео по темі"Зайнятість населення"
Домашне завдання: Повторити &50-58 (підготуватися до т.о.)
Перегляньте всі відео на блозі.
____________________________________________________________________
28.04.
30.04. Тема: Адмініатративний центр Запорізької області
Територія області займає 27,2 тис. кв. км, що становить 4,5% території України. Протяжність із півночі на південь становить 208 км, а зі сходу на захід – 235 км. Від м. Запоріжжя до столиці України м. Києва: залізницею - 715 км, шосейними дорогами - 618 км.
Умовно область поділяється на три природно-сільськогосподарські зони: зону степу (50,8%), степну посушливу (34,8%) та сухостепну (14,4 %) зони.
Природно–кліматичні умови дозволяють вирощувати в області майже всі сільськогосподарські культури, отримуючи високі врожаї.
Клімат – помірно-континентальний, характеризується чітко означеною посушливістю. Середньорічні температури: літня + 22 С, зимова - 4,5 С. На рік у середньому припадає 225 сонячних днів, рівень опадів становить 448 мм. Такі кліматичні умови максимально сприяють розвитку сільського господарства, курортів та туризму.
Для області характерний рівнинний ландшафт. Ґрунти переважно чорноземні. Природні ресурси багаті і різноманітні. У регіоні знаходяться значні запаси залізної й марганцевих руд, гранітів. Частка регіону в сумарних запасах мінеральної сировини в Україні складає: пегматит – 88,06%, апатит – 63,42%, марганцева руда – 69,1%, вторинні каоліни – 22,9%, вогнетривкі глини – 8,6%.
Домашне завдання: Виписати цікаві факти про Запорізьку область.
Виконати до 05.05.
____________________________________________________________________
05.05. 07.05. Тема: Історія винекнення міста Запоріжжя.
Назва міста пов'язана з будуванням 1770р. Олександрівської фортеці.
Територія області займає 27,2 тис. кв. км, що становить 4,5% території України. Протяжність із півночі на південь становить 208 км, а зі сходу на захід – 235 км. Від м. Запоріжжя до столиці України м. Києва: залізницею - 715 км, шосейними дорогами - 618 км.
Умовно область поділяється на три природно-сільськогосподарські зони: зону степу (50,8%), степну посушливу (34,8%) та сухостепну (14,4 %) зони.
Природно–кліматичні умови дозволяють вирощувати в області майже всі сільськогосподарські культури, отримуючи високі врожаї.
Клімат – помірно-континентальний, характеризується чітко означеною посушливістю. Середньорічні температури: літня + 22 С, зимова - 4,5 С. На рік у середньому припадає 225 сонячних днів, рівень опадів становить 448 мм. Такі кліматичні умови максимально сприяють розвитку сільського господарства, курортів та туризму.
Для області характерний рівнинний ландшафт. Ґрунти переважно чорноземні. Природні ресурси багаті і різноманітні. У регіоні знаходяться значні запаси залізної й марганцевих руд, гранітів. Частка регіону в сумарних запасах мінеральної сировини в Україні складає: пегматит – 88,06%, апатит – 63,42%, марганцева руда – 69,1%, вторинні каоліни – 22,9%, вогнетривкі глини – 8,6%.
Домашне завдання: Виписати цікаві факти про Запорізьку область.
Виконати до 05.05.
____________________________________________________________________
05.05. 07.05. Тема: Історія винекнення міста Запоріжжя.
Назва міста пов'язана з будуванням 1770р. Олександрівської фортеці.
Немає коментарів:
Дописати коментар