Географія 6 клас

Онлайн підручник 


 Географія 6 клас
                                 
                                                         (ДИСТАНЦІЙНЕ  НАВЧАННЯ)
13.05.20.

Доброго дня! Бажаю успіхів! Для зручності  Контрольну  викладаю на початку блогу.

Працюйте,як Вам зручно,але звертайте увагу на термін виконання тестів!
Зосередся  та виконай,натисни.



(Тест  виконується тільки один раз,до 15.05. до 20.00.год)
____________________________________________________




Доброго дня! Я Вас вітаю! Починаємо працювати

13.03. Тема :"Озера,їх різноманітність за площою,солоністю.Найглиблі озера,штучні 
                           водойми"

Озера-це заповнені водою западини суходолу,безпосередньо не пов'язані з морем.
            Води озера поповнюються з різних джерел-атмосферними опадами,водою річок,
             підземними водами.
Види озер:                                        
* Заплавні
*Лиманні
*Льодовикові
*Загатні
*вулканічні
*залишкові
*тектонічні    

За солоністю озера:
* прісні
*солоні
*мінеральні
Водосховища-великі штучні водойми,створені для накопичення і зберігання води.

Домашне завдання:850 записати види озер в зошит,опрацювати стр.182.
Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.(ВИКОНАТИ  до  16.03.)
_або елект.адресу Didenko07@gmail.com
______________________________________________________________________________

!7.03. Тема:Болота,особливості їх утворення.




Домашнє завдання:851,скласти в зошиті таблицю розділенна на 2 колонки
1.Користь від боліт
2.Шкідливість від боліт
Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.(ВИКОНАТИ  до  19.03.)
або елект.адресу Didenko07@gmail.com
_______________________________________________________________________



20.03.Тема:"Льодовики-багаторічні скупчення льоду.Утворення льодовиків" 


Домашне завдання:опрацювати 851;стр.190 запитання(відпов.записати в зош.)
Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.(ВИКОНАТИ  до  24.03.)
або елект.адресу Didenko07@gmail.com_______________________________________________________________________


Доброго дня! Я Вас вітаю! Починаємо працювати далі  з 30.03-03.04.2020р.

    31.03. Тема:"Підземні,термальні та мінеральні води"

                                                           Залягання та будова підземних вод :

                                                    - Верховодка (найблищі до землі залягання підземних вод)
                                                    -Грунтові води( це постійно існуючі підземні води)
                                                    -Міжпластові ( води,які розташовані між двома водотривкими                                                            шарами)  

                                                                         Переглянте відео!
        

                                                            - 
   Домашнє завдання:& 53-54 прочитати.Вивчити поняття і записати в зошит,яке перед відео 
                                        (залягання підземних вод)
                                        стр.191 замалювати малюнок 170. в зошит!

Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.(ВИКОНАТИ  до  03.04.)
_____________________________________________________________________




 03.04.Тема: Практична робота

                                        В зошит виписати  в 4 стовбчики по 5 об'єктів
   
 Річки        Моря           Затоки          Протоки 

Карта півкуль Є на першій сторінці вашого підручника.

 Домашне завдання:Практичну роботу виконати до 06.04.
Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.або на елактр.почту DidenkoInna07@gmail.com
___________________________________________________________


Доброго  дня! Починаємо працювати  з 06.04-10.04
Ми закінчили з вами вивчати тему:"Гідросфера" і тому готуємось до конт.роботи.

07.04.Урок за темою:Підготовка до к-р.

                                                                    Завдання

1.Переглянте відео!
2.Повторіть &43-&54
3.Переглянь стр.197 (головне до теми)візьми до відома!            




                                                                    Відео (Світовий океан)





Річкові системи

                                                                  Болота  України



                                                              Озера  України
 Завдання

1.Переглянте відео!
2.Повторіть &43-&54
3.Переглянь стр.197 (головне до теми)візьми до відома!            
_______________________________________________________________


10.04.Урок :"Тематичне оцінювання за темою:
"Гідросфера"



КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМОЮ"ГІДРОСФЕРА"


1 варіант
І-РІВЕНЬ
1. Найдовша річка світу… а) Ніл; б) Конго; в) Амазонка
2. Місце, де річка впадає в океан, море, озеро та іншу річку, – це…
а) гирло річки; б) затока річки; в) витік річки
3. Падіння води річки з виступу, утвореного в іі річищі вистеленого твердими породами, називається…
а) поріг; б) водоспад

ІІ- РІВЕНЬ
4.В яких одиницях вимірюється солоність води?
а) кг; б) ‰; в) %; г) м3  
5. Які озера за походженням улоговин виникли внаслідок від ступання давнього моря?
а) тектонічні; б) реліктові; в) льодовикові; г) вулканічні 
6. В якому напрямку відбувається зниження температури поверхневого шару води в Океані?
а) від узбережжя до центру океану; б) від полюсів до екватора;
в) від екватора до полісів 

ІІІ- РІВЕНЬ 
7. Дайте визначення понять: «водосховище»;
8. «межень»;
9. Знайти помилки і доповнити текст
Море ніколи не буває спокійним. Вітрові хвилі утворюються внаслідок дії землетрусів. На межі моря і суходолу вітрові хвилі виконують велику руйнівну роботу — ... та творчу роботу — відкладають зруйновані частинки, утворюючи....

4 РІВЕНЬ                                                                                            
10. Знайти пару
1) Каспійське море 
2) Байкал
3) Ґрунтові води
А) лежать суцільним шаром недалеко від поверхні і можуть рухатись по водотривкому шару
Б) найглибше озеро світу
В) найбільше за площею озеро світу



2 варіант
І- РІВЕНЬ
1. Найповноводніша річка світу…
а) Міссісіпі;  б) Дніпро; в) Амазонка
2.  Найменшим за площею поверхні є океан:
а) Тихий; б) Атлантичний; в) Північний Льодовитий; г) Індійський 
3. Як називають місце, де річка бере початок ?
а) витік; б) річище; в) гирло; г) притока 

ІІ-РІВЕНЬ
4. Раптове підвищення рівня води в річці це:
а) паводок; б) живлення; в) межень; г) повінь 
5. Острів Гренландія за своїм походженням належить  до…
а) материкових; б) коралових; в) вулканічних
6. Найбільшою частиною Світового океану є:
а) океан; б) море; в) затока; г) протока 

 ІІІ- РІВЕНЬ
7. Дайте визначення понять : « канали»;
8. «повінь»;
9. Знайти помилки і доповнити текст
 Періодичне підняття і падіння рівня води в океанах і морях, що виникає внаслідок притягання водної оболонки Землі Марсом , називається…

4 РІВЕНЬ
10. Знайти пару
1) Озеро                  
2) Болото
3)Міжластові води
а) лежать у водоносних шарах між двома водонепроникними шарами;
б) природна заглибина на суходолі, заповнена водою
в)  надмірно зволожена ділянка суходолу з шаром торфу не менше 30 см

Розподіл варіантів: - учні,що сидять на ряду коло дверей,виконують І- варіант.
                                 -учні,що сидять на ряду коло вікна,виконують ІІ-варіант.
Завдання з контрольної виконати до 14.04.    
Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.або на елактр.почту DidenkoInna07@gmail.com
_________________________________________________________________

14.04.Тема:" Складові біосфери її поширення на земній кулі"

Ми закінчили вивчати тему"Гідросфера" і саме сьогодні починаємо вивчати іншу тему
"Біосфера"
Біосфера-це оболонка,яка складається з живих організмів (рослин,тварин,грибів,бактерій)
Слово "біосфера"-з'явилося в ХІХст.
Біосфера включає:
-нижні шари атмосфери до 11км.
-всю гідросферу
-шар літосфери до глибини 3-11км.
                                                            Перегляньте відео!


Домашне завдання:Переписати тему,дату,конспект уроку.
                                &55 прочит.малюнок 176.( стр. 200)замалювати)    

Завдання виконати до 17.04.    
Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.або на елактр.почту DidenkoInna07@gmail.com
_________________________________________________________________

17.04. Тема: Властивості грунтів.Грунтовий покрив.

Грунт-це верхній,пухкий,родючий шар землі.
Ви вже вчили і в 4 а\класі,і на уроці біології,як утворюється грунт.
В утворенні грунту приймають участь : вітер,сонячне світло,вода,організми.
  

                                      Перегляньте грунти за кольором.

                                                         Карта    грунтів  України      





А зараз  трішки відпочинемо!




                                                              Таблицю запишіть в зошит.


Домашне завдання:Переписати тему,дату,конспект уроку.
                                &56 прочитати.За допомогою інтернету опишіть грунт свого регіону.(  Чернозем)

Завдання виконати до 21.04.    
Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.або на елактр.почту DidenkoInna07@gmail.com
__________________________________________________________________

21.04.Тема: Природні комплекси,як наслідок взаємозв'язків компонентів природи.

А зараз ми пограємо в гру і перевіримо домашне завдання
                                                             ( натисніть на силку).

https://learningapps.org/4224411


Природні комплекси-це природні утворення.

Слово "комплекс"-в перекладі означає (сполучення,утворення єдиного цілого)
Отже природний комплекс -це взаємопов'язані природні компоненти (повітря,гори,грунти,поверхневі та підземні води,рослинність і тваринність)

Географічна оболонка утворилася внаслідок :літосфери,атмосфери,гідросфери,біосфери.

                                                            Перегляньте відео по темі.





                                           Трішки  відпочинемо  фіз.хвилинка!






 Домашне завдання:&57 ( записати дату,тему і конспект уроку з блогу) виконати до 23..04.
Фото і надіслати  на вайбер 067 777 03 13.або на елактр.почту DidenkoInna07@gmail.com
_____________________________________________________________________

24.04. ТЕМА: Природні зони Землі.

Природна зона- це зона з своєрідним кліматом (співвідношення тепла і вологи)

Назви природних зон.
-Арктичні пустелі
-Тундра
-Лісотундра
-Тайга
-Мішані ліси
-Лісостеп
-Степ
-Пустелі,напівпустелі.
-Савана
-Рідколісся
-Твердолисті ліси
-Екваторіальні ліси.                             Перегляньте відео! Природні зони України,світу.





Природні зони України





Домашне завдання:&58 ( стр.213-215) Записати природні зони.
Виконати до 27.04.
____________________________________________________________________________

28.04. Тема: Практична робота №8 (на місцевості)


Опис практичної роботи можна знайти в підручнику стр.216

Мета: Ознайомитися з одним із природних компонентів ( річки,лісу,парку)
            Провести  спостереження і дати опис цих  об'єктів.

                                                           Хід  роботи

Практична виконується за планом.

1.Назва об'єкту ( одна назва,що обрали ліс,річка,парк)
2.Місце знаходження 
3.Особливості ( форми рельєфу,грунти,рослинний,тваринний світ)
4. Як використовується,з якою цілью об'єкт ( ви обрали)
5.Висновки: (Чим приваблює ваш об'єкт)

Домашне завдання:Практичну роботу виконати письмово або засняти відео розповідь про свій об'єкт.
Виконати до 01.05.
 надіслати  на вайбер 067 777 03 13 або на елактр.почту DidenkoInna07@gmail.com
_____________________________________________________________________

05.05. Тема: Кількість населення на Землі.Людські раси.

Чисельність населення-це сукупність усіх людей на Землі.

Густота населення -це кількість людей,що проживає на 1 км.кв.
На Земній кулі проживає- 7,5 млрд.
Переписи населення проводяться  один раз на 10 років.

                                                        Людські раси
Расові ознаки-група людей,які відрізняються різним кольором шкіри,волосся,очей,форма голови та ін.

                                                           В світі  існує  ІІІ- раси

1.Негроїдна                              2.Європоїдна                           3.Монголоїдна

Ми з вами та всі українці,відносяться до європоїдної раси.


                                         Перегляньте відео -кількість населення на Землі                                                             
                                                              

                                                    Відео -Людські раси



                                   
           А ЗАРАЗ  ПОГРАЄМО  натисніть   ТУТ

Домашне завдання: 1.Перегляньте відео
                                     2.Перепишіть конспект

Виконати до 08.05. надіслати  на вайбер 067 777 03 13 або на елактр.почту DidenkoInna07@gmail.com
__________________________________________________________________

08.05. Тема: Найбільші країни за площею та чисельністю населення.

1.Найбільші країни за площею:

Росія,Канада,Китай,США,Бразилія,Індія,Аргентина,Казакстан,Алжир.

2.Найбільші за кількістю населення:

Китай (2 млрд),Індія(1.5млрд),США,Індонезія,Бразілія,Росія,Японія.

3.Україна межує з 7-ма країнами:

Росією,Білорусією,Румунією,Молдавією,Угорщиною,Польщою,Словаччиною.

Домашне завдання: &61,62,конспект,вивчити добре тему.
____________________________________________________________________


12.05.Тема: Країни та їх столиці

Вивчаючи в 6 класі  деякі країни,ми повині знати їх столиці.

Країна     -      Столиця

-Китай   -    Пекін
  Японія-     Токіо
  Індія   -     Нью-Делі
  Польща-   Варшава
  Молдавія- Кишинів
  Білорісія-  Мінск
  Канада-     Оттава
   США  -    Вашингтон
  Алжир-   Алжир
Бразилія- Бразиліа

Домашне завдання: 1)Записати конспект  2) Вивчити країни та столиці
                                     3) Підготуватися до к-р (13.05) повтор. оболонки Землі.
________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар