Дистанційне навчання з історії 9 клас

Дорогі учні 9 класу вітаю вас на сторінці з історії, яка допоможе вам дізнатися про роботу яку ви повинні виконати вдома під час карантину.  

Дистанційне навчання з Історії .

15.05.20.

Для зручності  контрольну роботу з Всесвітної історії викладаю на початку сторінки.



КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ІІ СЕМЕСТР 

Виконується один раз. Термін виконання до 17 травня -20.00.год.
___________________________________________________________________

18.05.20 
Для зручності викладаю контрольну з Історії України


Контрольна робота з історії України за ІІ семестр

Виконується один раз. Термін виконання : ДО  20травня 20.00.год.

________________________________________________________________________

Доброго дня! Я вас вітаю! Починаємо працювати! На початку блогу друкуватимуться уроки з ВСЕСВІТНЬОЇ  ІСТОРІЇ,а далі з ІСТОРІЇ  УКРАЇНИ.

Всесвітня історія

19.03.Тема:Російсько-Турецька війна.

1. Російсько-турецька війна 1877-1878рр. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

Відео для перегляду "Російсько-турецька війна 1877-1878 рр.


Д/з: Параграф 31-32; стр.181-191 в зошит законспект (п.п.3-стр.184-186); Заповнити таблицю стр.192;  Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com


Всесвітня історія

03.04.Тема:Японія і Китай

Перегляньте відео!







Д/з: Параграф 33-34; стр.191-206 Заповнити таблицю стр.206 №13;  Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com



Всесвітня історія
10.04. Тема:Способи модернізації Османської імперії.

17.04.Тема:Революція 1905-1911рр.




1.Перегляньте відео
2.Прочитейте &35

Д/з: Параграф 35; стр.207-210 Законспектуйте п.п.1 стр.207  Виконати до 16.04.

_____________________________________________________________________

Всесвітня історія

17.04. Тема: Революція 1905-1911рр.в Ірані.


  Пограємо в гру, нажміть на  ТУТ




                                                             Перегляньте відео!






1.Перегляньте відео
2.Прочитейте &36

Д/з: Параграф 36; стр.211-212 Законспектуйте п.п.4 стр.211  Виконати до 24.04.

__________________________________________________________________

24.04.Тема: Практичне заняття
                     Британське володарювання в Індії.

Мета: У чому полягають особливості  британського володарювання в Індії?
             Сформувати уявлення про вплив  колоніалізму на розвиток Індії.
                                           
                                                                 Хід  роботи
1.Запишіть,хто такі "Сипаї"стр.214
2.Коротка інформація про Магатма Ганді (стр.217;або з інтернету)
3.Опишіть коротко повстання сипаїв стр.214.
4.Чому Індію вважали,перлиною Британської корони.(стр.213)
5.В двох словах-економічний розвиток Індії(стр.215-216)

        Домашне завдання:в зошит виконати п-р.Записати мету,тему,хід роботи.Дати відповіді на питання.

Виконати до 30.04.
_____________________________________________________________________

Також до уваги учнів 9 класу по Історії України вам треба зробити такі завдання:

16.03.Тема: Українські політичні партії Наддніпрянщи /Галичини

Відео для перегляду " Українська політична партії Наддніпрянщини"



Д/з: Параграф 33; Параграф 33 завд. запитання стр.210 №7-12 виконати;  Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com

Виконати до 18.03
________________________________________________________________________

Історія України
18.03. Тема: Практичне заняття."Ідеї автономії та самостійності в програмах українськиї політичних партій Наддніпрянщини.


1.Практична робота знаходиться на стр.210
2.В зошит записуєте дату і тему уроку
3.Далі на стр.210 записуєте (мету,хід заняття)
4.Креслите табличку в зошит 
5.Заповнити табличку

Д/з:  стр.210 (заповнити таблицю) виконати;  Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com

Виконати до 29.03
____________________________________________________________________


Доброго дня! Починаємо працювати далі з 30.03-03.04 


30.03 Тематичне оцінювання за темою:

"Україна початку XX ст. перед викликами модернізації

























Завдання для підготовки до тематичного оцінювання 

І рівень
  • Час:00:33/00:40:00
  • Питання:0/12
  1. Укажіть, коли в Наддніпрянщині було засновано першу політичну партію.
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  2. Укажіть галузі економіки Наддніпрянщини, які найбільше постраждали від економічної кризи.
    1) деревообробна
    2) металургійна
    3) кам’яновугільна
    4) текстильна
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  3. Укажіть назву історичного явища, із яким пов’язане зведення зображеної на ілюстрації будівлі.

    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  4. Укажіть, хто є автором брошури «Самостійна Україна», у якій вперше на українських землях, що входили до складу Російської імперії, було відкрито проголошене завдання боротьби за власну незалежну державу.
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  5. Укажіть, про які галузі промисловості йдеться в уривку, що характеризує стан економіки на українських землях початку XX ст.: «Основною метою російської економічної політики в Україні було увічнити стан України як сільськогосподарського району імперії, як постачальника сировини для російської промисловості та як ринку для її виробів. Наслідком того в Україні розвиваються тільки ті галузі промисловості, які не мали відповідних природних умов у Росії… або ті, що постачали сировину та півфабрикати для російської індустрії…».
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  6. «Союз рафінерів», «Продаруд», Продвугілля», «Урожай» — це
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  7. Укажіть, які питання вважали першочерговими для вирішення українські представники в І Державній думі.
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  8. Укажіть причину, із якої було вчинено замах на життя намісника Галичини А. Потоцького.
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  9. Якому історичному діячу належать наведені факти біографії: «Міністр внутрішніх справ, потім — Голова Ради Міністрів Російської імперії, ініціював проведення аграрної реформи, яку він здійснював упродовж п’яти років; його називали: “російський Бісмарк”, “Петро Перший своєї епохи”, “гнобитель інородців”, “віщатель” і “великий реформатор”?
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
  10. Установіть хронологічну послідовність подій суспільно-політичного життя початку XX ст. на українських землях у складі Російської імперії.
    (Кількість балів 1.00)

    • А 
      видання циркуляра про заборону реєстрації «чужородних» товариств і видавництв 
    • Б 
      поява указу, який започаткував Столипінську аграрну реформу 
    • В 
      арешт М. Бейліса за звинуваченням у ритуальному вбивстві 
    • Г 
      розпуск II Державної думи 

    АБВГ
    1
    2
    3
    4
  11. Установіть відповідність між назвою організації та її стислою характеристикою.
    (Кількість балів 1.00)

      • 1 
        «Січ» 
      • 2 
        «Сокіл» 
      • 3 
        «Пласт» 
      • 4 
        «Крайовий союз ревізійний» 
    •  
      • А 
        фізкультурна-спортивна організація, заснована в 1900 р. К. Трильовським 
      • Б 
        організація, утворена у Львові в 1894 р. з метою виховання в українському народі честі, витривалості, рухливості, працьовитості, підприємливості, почуття єдності шляхом занять фізкультурою 
      • В 
        організація, створена в 1911 р., невдовзі після заснування скаутського руху; в основі назви організації лежить відповідник англійського слова Scout (розвідник), взятий за прикладом козаків-розвідників 
      • Г 
        головний організаційний і координуючий центр українських кооперативів у Галичині, заснований в 1904 р. 
      • Д 
        товариство, створене в 1912 у Львові, що здійснювало військове навчання молоді 

    АБВГД
    1
    2
    3
    4
  12. Виберіть три правильні відповіді із семи запропонованих.
    Укажіть, які галузі промисловості розвивалися на західноукраїнських землях у 1900—1913 рр. найбільш інтенсивно.
    (Кількість балів 1.00)

    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

     Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com

  13. ___________________________________________________
01.04  Історія України
Тема:Українсько національно-культурний рух 1907-1914р.






переглянути відео,законспектувати головне з побаченого.

 Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com  Виконати до 05.04

______________________________________________________________________


Доброго дня! Починаємо працювати з 06.04.-10.04.
Розділ VІІІ Культура України в середині ХІХ-на початку ХХст.

Історія України
Урок 06.04.
Тема: Розвиток початкової освіти.



Д/З&37;переглянути відео,законспектуйте стр.225-226(п.п1)

 Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com  Виконати до 08.04

________________________________________________________________________
Історія України
Урок 08.04.
Тема:Розвиток середньої освіти на Україні.

                                                 Завдання
1.Дайте відповідь:"Яку роль зіграло Наукове товариство ім.Т.Шевченка,у становленні укр.націон.науки"
2.Законспектувати 1пункт (стр.225-226)
3.Законспектувати 2 пункт(стр.226-227)

Завдання виконати до 12.04.

Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com  Виконати до 08.04

________________________________________________________________________

Історія України
Урок 13.04. 13.04.
Тема:Вища освіта.Розвиток науки.

Вища освіта.В другій половині ХІХ ст.продовжувалася розвиватися вища освіта.
Вищими навчальними закладами були:

-Львівський університет 1661р.

-Харківський університет 1805р.
-Київський університет 1834р.
-Новоросійський(Одеський) 1865р.
-Чернівецький університет 1875р.
                                                          Перегляньте відео!



Розвиток науки:


В другій половині ХІХст.в Європі відбувся розквіт природничих і точних наук.

-Хімія
-Фізика
-Ботаніка
-Біологія
-Геологія
-Математика

Видатні вчені:
М.Міклухо-Маклай (досліджував Азію,Океанію)
О.Волощак (зробив внесок у вивчені ботаніки)
М.Умов( відкриття в фізиці)
О.Ляпунов(в математиці)
М.Пильчиков(відкриття в електротехніці)
М.Бекетов(вчений-хімік) та багато інших.



                                    Перегляньте відео! Розвиток науки і техніки.




Домашне завдання: 1.Записати дату і дві теми уроку.
                                  2.В зошит записати університети і вчених
                                   3.На стр.230 (виписати вчених та відкриття придметів

Виконане завдання надсилати на Viber 067 777 03 13 або електр.адресу DidenkoInna07@gmail.com  Виконати до 15.04.

_______________________________________________________________________

Історія України

15.04. Тема:Розвиток культури.(Література)




Домашне завдання:

1.Перегляньте відео.
2.Законспектуйте 1 п.п.Стр.(233-234) випишіть письменників та їх твори.

 Виконати до 19.04.

______________________________________________________________________

Історія  України

22.04. Тема: Розвиток театру в другій половині ХІХ ст.

1881 році міністр внутрішніх справ Росії М.Лоріс-Меліков,скасував заборону 
українських вистав.

Видатні діячі театру: -Марія Заньковецька
                                         - Іван  Карпенко-Карий
                                         -Микола Садовський
                                         - Панас Саксаганський

                                    Переглянемо відео"Розвиток  театру"


Домашне завдання:

1.Перегляньте відео.
2.З інтернету запишіть невеличке повідомлення про Марію Заньковецьку(її діяльність)

 Виконати до 26.04.

____________________________________________________________________

ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ

27.04; 27.04;  Тема :Розвиток музики в другій половині ХІХст.

Творчі діячі,які приймали участь в розвитку музики.

-Семен Гулак-Артемовський   (фото в підручнику стр.237)
-Микола Лисенко
-Михайло Вербицький

Семен Гулак-Артемовський в 1862р написав першу оперу "Запорожець за Дунаєм"

Микола Лисенко-працював над класичною музикою. 
Він написав: "Наталка Полтавка", "Енеїда", "Тарас Бульба"
Дитяча опера: "Коза-дереза","Пан Коцький"
у 1904р.Лисенко на кошти придбані до святкування його ювілею,заснував музично-драматичну школу.

Михайло Вербицький-здобув велику популярність у Галичині. А музика  написана до вірша
"Ще не вмерла України"стала 1992р. Державним гімном України.

Соломія Крушельницька-відома Львівська співачка,виступала з концертами в багатьох країнах Європи.Через заборону царської влади,жодного разу не виступала в Києві.




                                 Перегляньте оперу Миколи Лисенка "Наталка Полтавка"



                              Виступ учнів музичної школи присвячений Соломії Крушельницькій



Домашне завдання: За допомогою інтернет ресурсів,описати життя та творчість
Соломії  Крушельницької.
Виконати до 29.04.
____________________________________________________________________

ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ

29.04. Тема:Розвиток образотворчого мистецтва в другій половині  ХІХ ст.на початку ХХст.

Ілля Репін-автор відомих полотен на українську тематику.
                     "Запорожці пишуть листа турецькому султану" "Вечорниці"

Сергій Васильківський-писав картини на історичну тематику "Бій запорожців з татарами"

Микола Пимоненко-в картинах зображував народне життя українців.
                                       " На далекий Схід","Проводи рекрутів"

Корнило Устиянович- писав життя та побут." Гуцулка біля джерела"


                                
                                 Художник К.Устиянович"Гуцулка біля джерела"

Домашне завдання: Коротко описати творчість Іллі Репіна
Виконати до 04.05.
_________________________________________________________________________

Історія України

04.05; 06.05. Тема:УКраїнська архітектура в другій половині ХІХ ст.на початку ХХст.

Відомі архітектори:

Владислав Городецький-народився на Поділлі в 1863р.
Навчався в Академії мистецтв у Петербурзі на архітектора.
З 1891-1920р його шлях пов'язаний з Києвом.
У Києві він спорудив близько 30 будівель.

В.Садловський (спорудив залізничний вокзал у Львові)
М.Мікешин (спорудив пам'ятник Б.Хмельницькому в Києві)



                                                  М.Мікешин(Б.Хмельницький в Києві)
Домашне завдання: Що нового з'явилося в архітектурі в другій половині 19ст.на початку 20ст.(зверніться до інтернету)
Виконати до 11.05.
_________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар