Одним із напрямів
вивчення географії в школі є позакласна та позашкільна робота, до якої вчитель
залучає учнів, щоб виявили зацікавленість його предметом. Географія може охопити дуже широке і
різноманітне коло питань (наприклад, опис подорожей, спостереження цікавих явищ
природи та інш.), на яких вчитель не має можливості зупинятися під час учбового
процесу, а вони є дуже цікавими для учнів. Географія тісно пов’язана з навколишнім середовищем, з життям людей та з перебігом подій в
нашій країні та за її межами. Все ці, безперечно, відкриває для позакласної
роботи чималі можливості. Учбова
робота в школі за програмою, обмежена в часі і тому вона не в змозі
задовольнити усі різноманітні інтереси та потреби учнів.Вчитель не завжди в змозі
викласти весь обсяг цікавого пізнавального матеріалу про окремі явища чи
географічні об'єкти на уроках. Користуючись різними інформаційними джерелами
учні дізнаються про існування споріднених до географії наук: геології,
вулканології, гляціології, океанографії тощо. Вчитель виявляє інтереси учнів,
залучає їх до позакласної роботи, використовуючи для цього додаткову літературу
та надаючи можливість практично застосувати здобуті знання у своїй діяльності. Позакласна робота є складовою частиною
навчально-виховної роботи школи. Головною ціллю якої є направлення
самодіяльності і активності учнів на підвищення ії культурного рівня, та
розвиток здібностей, розширення кругозору та поглиблення знань, на засвоєння
корисних вмінь і навичок та організація дозвілля та розумних розваг учнів. Предметом
позакласної роботи є діяльність учнівських добровільних об’єднань. Змістом позакласної роботи є сукупність і
різноманітність пізнавальної, виховної та практичної діяльності учнівських об’єднань (напр. Гурток, клуб, товариство, асоціація, факультативи).
Немає коментарів:
Дописати коментар